~aiceh~hehe

| |
~morning~
salam..
after dah lama sepi..
tetiba je rasa nk tulis blog semula..
ni pon sbb ade org ingatkan yg aku ni punya blog..
die tnya nape lama x update??
haha..jwpan ku.. M.A.L.A.S...
penyakit yg susah nak ku kikis...hehe
sory ye teman2...
masa belek2 profile fb tdi..
terperasan la kat application daisypath tu...
rupa2nya tinggal lagi 1 bulan 2 minggu 1 hari utkku brada di PPQ ni..
huhu..cam x caye la plak..
kejap bebeno nak habis dah praktikal..
yahoooo..freedom utk bebas dr bergelar student dah makin hampir..
tp aku konfius gak nape ade tulis 1 tahun 2 week 1 day??
haha..sure time aku wat benda tu aku tulis 2009 pnya tarikh..
bila nak edit dah x leh la plak..
aiyakkkkk..sabo je la ye..
hehe~lalalala
bila dah nak habis praktikal ni..
benda yg wajib dipikirin adalah bab report final..
haha..my progress??
still lembam cam siput la aku ni..
bwk2 la sedar fiza oiiii..
xde org nak push..gini la jadinye..
p/s: sape2 yg x de keja tu mai la apply jadi PA aku aeh..
leh gak dapat pahala..huhu
but..aku hope aku dapat siapkan sblum habis praktikal...
y??? sbb aku nak g melencong nanti..haha
ke MANA?? haha.. x jauh..dekat je..dlm Msia jugak la kan..
tu pon klu ade rezeki lebih...haha
benda still dlm plan ni susah nak ckp..
tgk2 x jadi..aku gak yg kempunan nanti..=)
hehe..by da way..
aku chow dulu ye..
bukan xnak tulis pnjg tp keyboard pc ni bunyi kuat sngt..
cam mgganggu je..hehe
telinga aku pon bosan dgr keyboard ni menari2..hehe
ops: lupa nak gtaw.. yg my cayunk still kat kedai..
aduyai.. x tahan seh menanggung rindu kat dia..
semalam g kdai..insyaALLAH dlm miggu dpn aku dpt memilikinya semula....
amin.. love u la my laptop.. hehe
m&f
10.31
21/4

No comments:

Post a Comment