~ HeRe I aM!~ again..hehe

| |
4.10 (35 sebelum balik keja)
8.3.2010
isnin

selamat kembali fiza!!!
aiyok..apa dah jadi gn blog aku ni
dah lama x update!!!
cian kat ko ye...sabo je la blog ye
dah usang dan berhabuk

sori sngt sbb dah lama tinggalkan ko..
jgn sedih2,k


sepanjg ketiadaan aku ni..byk sngt benda yg dah berlaku
dr peristiwa g cameron smpai la majlis Aznil hj Nawawi dtg semalam
terlampau byk sngt benda yg jadi..
ade suka, ade duka..
namun, aku mohon maaf sbb x dapat nk coretkan kat sni
bagi aku, apa yg dah jadi..biarkan lah berlaku...
bukan x ingat apa yg dah berlaku..namun kdg2 biarlah benda tu kita simpan sendiri
jadikan kenangan...
dan antara byk kenangan2 tu..yg paling manis adalah time g terengganu..
nape?? adelah.. dah lama sngt x g sna..
credit to mokcek sbb layan aku gn baik..hehe
stop!!! smpai situ je leh share..
yg len2 hak peribadi..huhu..jgn marah ye


serius blog ni mmg xde pape isi yg aku nak kongsi..
just nak gtaw korg yg aku dah kembali..hehe
jumpa di lain entry,k... tata
m&F


No comments:

Post a Comment