~my cayunk is back~ ngeh2x..

| |


yahooooo!!..ops salah
assalamualaikum..hehe
bru betui ni...=)

1.20 pm
27/4

hehe... apa khbr "DER"2 sekalian??
alamak..cam rock je..
x sesuai dowh...
apa habaq suma kwn2 cek??
baikkk noooo.. lagu ni la..baghu btui..hehe

asal lak aku cam poyo je ni.. haha..
nak tahu kenapa yer?? jawapannya:.............................................

jeng2.. coz...
my cayunk is back k = my laptop..
rasa lega sngt2 bila dia dah ade..
soo bru la ade semangat sket nak menulis entry utk korg..hehe
dpt2 je lappy semalam..teruih aku check keyboard dia dulu...
perghhhh.. bru kut..siap bau kedai ..haha
x de habuk lgsung... berbeza time aku kasik kat amoi cina tu..hehe
sungguh..x tipu laaaa..
aku manyak2 happy..rasa nak tium2 pluk2 je masa dpt taw...
tp malu la... xkan nak wat cam tu plak..
nampak jam budak perakkkkk= jakun je kan..
hehe..kena gak jaga imej..hehe
so.. bwk balik je bilik trus aku geledah apa2 yg ptut..
1st..tgk doc gn folder ade x....
2nd... tgk antivirus pe dia kasi....
3rd... belek la puas2 apa yg ptut..haha...

mcm aku mintak la..dia kasi window 7...
jenuh gak la pening mula2 tu..
yela mana la besa kan... stkat xP tu len cter la..hehe
tp rasa ok la juga guna window 7 ni..cam cooool je ..
byk benda gak kena blajo..but i try my best,k..

sooo..itu je la yg teman nk cter..
kisah serg bdk yg bertemu kembali dgn kekasih hati..
gini la gamaknya klu rindukan sesorg yer...hehe

k,..tata///
wish me gudluck..okeh..


senyummmm =)..
aik senget la plak..
cam tuan dier..hehe

m&f


2 comments:

redsugarpaper said...

senget betul la fiza ni..hehe

fieza said...

haha.. senget ni la jugak membe kesayangan hg..huhu..btui ker???huhu

Post a Comment