~1 month, 1 week, 3 day~

| |

12.36 28/4
halooooo2... msia brunei..hhe
cuba baca tjuk entry aku tu..
dah baca ker?? betui nie??

haha
tahu x apa itu maksudnya??
x tahu?? nak tahu??
hehe..meh cek nak kabo ye...
tu maksudnya masa utk cek dok kat ppq dah x lama
sebulan lebih ja lagi..

x lama dah
rasa cam bru je daftar praktikal ..
pejam mata. tutp mata
dah pon 4 bulan lebih kat sni..

soooo..wake up la fiza..
time utk siapkan repot hg tu..
awat la dok melango x tentu pasai..

wat la cepat..cepat siap lagi baguih..
x dak la hg dok pening pale nanti pas bulan 6..

p/s: doakan aku supaya mnjadi semakin rajin hari demi hari..

sesungguhnya aku rasa benci teramat bila KEMALASAN itu dtg kat aku..

rasa cam nak halau gn FUMAKILLA.. xpon RIDSECT je..
biar dia pening2 lalat pastu terus kiokkkk!!! hehe...

so dalam dok menghitung hari nk habis ni..
aku berdoala semoga ikatan aku gn warga PPQ ni x putus begini saja.
.
bukan apa.. dah rasa serasi..
walaupon ade masamnye..
tp still kemanisan yg aku rasa..

ada pertemuan..pasti ada perpisahan..

"pertemuan..perpisahan..adat manusia biasa
hilang dimata tp dihati tidak lupa"


hehe.. lagu ni la yg dipasang setiap kali ada majlis perpisahan..






m&f




No comments:

Post a Comment