~wArNa WaRni KehiDuPan~

| |
1.11 am..(ape maksud time ni??hehe)
25 o1 2010
isnin

Salam..bertemu lagi...haha cam ayat kat tv je..haha cilok jap ye..
sori mlm ni x de cter pape...
HAAAAA?????? x de cter???
 Dah tu pehal lu tulis entry???hehe..sabar2.. xkan la x de cter kan...
rileks la..cepat mgamuk la korg ni..huhu

ok2..mestila ade..tiap hari kan mesti ade gak smthing yg berbeza kita wat kan..
walaupon tiap hari lalu jalan yg sma tp mesti kita akan bertembung org yg lain kan spnjang jalan, tul x ckp aku ni???? hehe..wah ayat klise je...
cam tu gak la hidup aku, walaupon bgn tiap hari still lmbat tp aku tetap punch card sblum kul 8 pgi..haha caye lah...
so mlm ni aku nak cter sket sal tempat keja aku la..opis ppq..
so far aku x tau la nape yg aku malas nak wat keja skrg ni..
aku rasa la kan yg aku ni mmg x sesuai wat keja opis.. bosan gle..
sket2 kna mgadap dpn laptop..search bahan..bosan sngt2..
bkn ape..aku lbih ska keja kat luar..ade challange..leh jmpa org..ni x, asyik tngk mka laptop je..cian kat laptop aku taw..mesti dia muak tngk mka aku...
hehe..compaq..ko sabar je la ye...
hari ni tetiba lak aku dpt asigment suh lukis plan opis..alamak..mana la aku reti...
stkat nak lukis plan balik dlm autocad..aku reti la gak...
aku bkn arkitek pon...huhu..cam ne ni???? sape leh tolong???
adoi la..pening pale aku pkir taw...tolong la bos..cek x taw nak wat ni..huhu cam ne ye??
sabar2..moga2 aku dimudahkan kerja hendaknye.....

stop cter opis...x mo pkir...
ok, meh aku cter sal donut empire...yela kan..sure korg nak taw cter smbungan sal DE kan?
tul x>> ala, malu2 lak nak ngaku..haha
so, mcm aku ckp, hari ni hri last diorg bka booth kat uum ni..
so,last day gak la aku keja kat situ...haha
.............................tp.................................
mgkin jodoh aku gn DE pjng..aku dpt offer utk keja semperna expo kat dewan wawasan, jitra
so,sape2 yg nak jmpa gn aku..leh la turun 30 hb 1 ni..huhu
jmpa anda disana,k..hehe...
tp mgkin 1 hari je la..yela, jauh kan...nasib baik diorg sediakan transport..
kira ok la jugak..hehe
ha..tu mesti x puas hati kan sbb aku dah jnji nak tunjuk gmbar Lim kan?? haha
sabar2 kat bwh tu aku dah upload,k..siap ade no fon lagi..haha acah aje...
x leh la kasi kang ade lak org marah...haha..
dan ade gak pic serdak2 gmbar yg sempat aku tgkp mlm tdi..huhu
so..enjoy,k....sayonara 

JENG2..............................................



ni la Lim, kan dah ckp, dia ni chindian......kan Lim kan? hehe.... we gonna miss u!!!
hehe..jgn marah miros..i said, we ...huhu  yg x nampak mka tu, en Chris... bos besar tu kat Msia.... cayelah...very nice person....





ni lak miss Anis.... dah bertunang gn Mr Hamzah...bla la nak tawen aeh..jgn lupa jemput ktorg kat sni taw..huhu..dia ni byk tolong aku..dan sngt baik gn ktorg.... muah2 kat anis..



haha..jgn wat kontrovesi,k..ni cma sekadar gambar hiasan..mka da bulat cam donut..salah sape tu??huhu



haha..ni aku nak promote ye....klu nampak lori ni.. silalah beri laluan...haha

K
E
B
A
W
A
H
.
.
.
.
.
.
.
.
.





haha... ni gmbar aku da tido smbil laptop terbuka....ngantok la....bye2...
M&F

No comments:

Post a Comment