~LaGu JiWaNg~ (part one)

| |
10.45 am
26 01 2010
selasa

salam sahabat sekalian...;
terlebih dahulu aku susun jari 10 ku ni..nak campur jari kaki gak ke??hehe
x yah la kan.....hehe
bukan pasal ape.. aku x sempat nak tulis celoteh ku hari ini...
yela2..manala tau kut2 korg tertunggu lak entry terbaru aku..haha ade ke??
so..untuk mengubat kerinduan korg..aku tinggalkan korang dengan sebuah lirik lagu jiwang yg aku suka sngat dengar..very touching taw lirik ni...huhu sedih..lalala
so, bagi sape2 yg rajin tu leh la hayati lirik ni...mana la tau kut2 ade yg terkena batang hidung ke, haha...so...tentu leh imbau kenangan lama kan..hehe
klu nak dengar lagu ni..leh la search kat tenet sbb mmg best gla lagu ni taw..
aku gerenti la...brani kerat kuku..hehe...gurau je...
insyaALLAH aku akan tulis smbungan entry ni..masanya x taw la..esok ke..mlm ni..
tu x dpt la nak jnji,k...doa2kan la ye spya aku rajin..hehe
so...check out dia lirik,k...lagu ni ku tujukan buat org2 yg tersayang..haha 
sape?? korang sume la..hehe bye2...


Hajat by Haida

Bisakah kau tempuh ranjau ini
Yang pastinya jurang menghalang
Sanggupkah engkau
Susah payah bersamaku

Janganlah pula nanti
Kau menyesali... setelah melalui...

Ku sekadar mawar di dalaman
Tak bererti budi yang dipandang
Rupa adalah... diangankan setiap insan

Betapa jauh jarak
Kita berdua...
Janggal digandingkan

Pernahkah kau terfikir
Satu masa nanti sayangku
Apakan terjadi
Pasti gelora yang akan melanda
Kita berdua akan karam...

Oh kasih...
Sungguh ku mengerti
Tulus benar oh kasihmu
Tak ku sangsikan
Seputih hatiku
Itulah kasihmu
Dari dulu dan kini

Oh sayangku
Lupakanlah semua
Hajat untuk memiliki
Diriku ini
Tak sanggup rasanya dirimu dicerca
Maka retak kasih saudara
 

Kita saling kasihi
Jadikanlah itu memori
Sayangku moga engkau tahu
Tidak semua cinta bersatu (part ni pling sedih..huhu)




M&F

No comments:

Post a Comment