SeDiH+SeSaL= DiRiKu KaLa Ini...

| |
180110
2.02 am
isnin

2 S itu lah yg menggambarkan perasaan ku kala ini
sedih teramat dan sesal yg sungguh...
hP hilang.. ni la 1st time aku rasa kehilangan brg yg disayangi...
org kesygan hilang?? dah slalu dah
tp brg kesayangan..ni la kali pertama..
rasa sedih lagi teruk bla brg itu dibeli menggunakan duit sendiri...
yela, bru la rasa kita nak menghargai sesuatu yg dah tiada kan..
bkn aku xhargai hp ku tu tp benda dah nak jadi, sedih dan sesal pon x de maknakan??
die tetap xkan muncul dpn hidung pon..hehe
so,pasrah je la..anggap dah x de jodoh nak bersama gn dia lagi..
hope org yg ambil hp tu jagala die baik2..='(...
nk marah kat org yg ambil tu pon x gna... x selesai masalah pon..
so, aku wat kputusan utk maafkan dia...mgkin dah rezeki dia kan..
(ayat pujuk hati yg tengah lara)..hehe

rasa ngantok plus letih sgt... tp x leh nak tido sbb still terbyg hp tu..
adoii dah mcm org angau lak aku ni kan..
bkn ape,asyik terbyg kenangan gn hp tu la..
byk ooo jasa dia kat aku...
pagi2 kejut aku g keja..hilangkan kebosananku...
dialah jiwa raga ku...haha yg pling best, dia sumber waktu ku sbb aku ni
jenis x ska pkai jam tgn..so slalu tgk hp la...
jodoh aku gn dia bertahan stkat setahun je..bru je lpas anniversary ktorg..
10.01.2009..tarikh aku beli dia... sedih la bla ingat balik...
cam x caye yg dia dah x de gn aku...
rasa mcm bru je aku dok tngk hp tu kat tgn aku masa dlm bas...
xpe la, cter byk2 pon wat aku lagi sedih je....
huhu..sabo2..jgn nangis..hehe

aku taw yg hp tu buatan china dan harga x sbrapa..
sebelah tgn pon x smpai tp rsa sngtlah bla die x de...
cam x complete je hidup..haha
so, wat kawan2..jga lah baik2 hp anda...
jgn sia2kan dia,k
t jadi cam aku... payah dah...
terpaksalah aku beli hp len... hope leh dpt no yg sama...
t aku try g maxis centre...syg gak sbb no tu dah lama bersama gn aku...
byk sngt no yg dah hilang dr memori otak aku..
so, aku amat perlukan no tu agar membe2 leh contact aku klu diorg nak send msg/cal gtaw nak kawen..
haha tu lak yg aku pkir..ape daaa...

so..tu je la yg leh aku share tntg sebahagian kesah aku kali ni...
nak cter byk2 pon dah xde mood..hehe
bkn ape, tkut air mata meleleh lak bla cter byk2...
huhu... k,lah c u...bye
assalamualaikum

                  m&F


No comments:

Post a Comment