SeDiH+SeSaL= DiRiKu KaLa Ini... part 2..hehe

| |
18012010
isnin
3.26 pm

salam bertemu lagi...
hehe..sempat lgi curi masa tulis blog dlm keja byk...ke sesuai disebut curi tulang @ mengular???
hak2..x de la...mana leh curi tulang kan?? tulang yg sedia ada pon dah x larat nak pikul...
hehe..gurau sje...
ni la keja bdk praktikal, dah x de keja sngt, wat la blog, xpon fb..isi masa lapang kan
xkan nk melangut dpn laptop tnpa berbuat apa2..
at least nmpk gak cam wat keja kan?? hehe
jgn kata x de keja, ade tu memang la ade..just nak rest jappp
jap g sy smbg ye bossss...haha

okkkkk stopppp...
sebenarnya aku nak cter sal perkara kejadian semalam
yela, entry sblom ni x de sebut mcm mana hp aku leh hilang kan??
bkn x nak cter cma semalam terlalu sedih + sebak...so x dpt la nk cter semalam
meh aku cter skrg ye.....
jeng....jeng.....jeng...... haha (music intro)..wat debar je......
gni mulanya..masa otw dr btterworth ke a.s.... aku naik bas konxxxxxxx...
so masa kat pekan rabu tu, aku tngk la hp..cek2 kut ade msg sape2 anta
yela, bla dah tido atas bas tu mana aku sedar diri dah... hehe
so, cek2, mmg ade msg, bla nak reply tu x lepas sbb krdit kurang...
pastu, aku x tau la aku tauk mana hp aku pastu..rasa cam letak balik dlm poket suar..
tp rasanya tercicir kut...tu la kesahnya...so kira salah aku la kan sbb cuai...
xleh nak salahkan pencuri sbb aku yg mendedahkan utk dicuri..
curi brg je, bkn curi hati..haha
x hengen nk kawen gn org yg cepat tgn cam tu...
isk2, berdosa la plak ngumpat org ni..hehe

dan disebabkan kejadian ini..aku secara seriusnya mengambil iktibar dr kejadian ini..
dan akan menjadi lebih berhati2... nak letak kunci la kat hp..haha leh ke cam tu
letak mangga besar2, biar org malu nak curi lagi..hehe..
so akibat dri kes ni, aku dah wat my lovely mom riso...
x sngka, naluri seorg mak sungguh kuat..
cam tau2 je aku dlm kesusahan.... yela, slalu anak die tepon bla smpai, kali ni x,
of course la aku da wat die riso kan...haha
sory mother...i won;t do dis anymore
yg wat parahnya apabila aku x hengat no fon my dad..
dat y la i cnnot col my mom.....
nsib baik la ingat no cu, so aku pon anto la msg ikut brobnd aku ni...
(cggih le ni, broadband pon leh anto msg..seb baik x leh col..klu x, mls aku nak bli hp..haha)
so, cu aku gtaw la kat ma parent yg hp aku hilang..
so, diorg kalut la col no broadband aku ni..mana la bleh..ni modem, bkn hp..huhu
so, aku gtaw la, stkat msg je leh..klu nak col, col no rumate aku skrg ni...
no nye x leh la gtaw..kang ade lak yg marah..haha
so..pepagi td diawal subuh mak aku dah tepon tnya hal ni...
jenuh la nak xplain, seb baik x kena marah...haha
syg mom...muah2...
just mak ckp, seb baik hp, klu laptop cam ne???
mau gila + bengong aku dibuatnya...duit mak aku, abah aku + duit sendiri = laptop aku
soooo x leh hilangkan.... ni la reta aku yg pling berharga skrg ni...huhu

sooo guy, ambil iktibar,k... jgn nk sengaja dedahkan brgan anda utk dicuri....
biar susah @ cerewet, asal x sesal... lu pkir la sendri..hehe
seeeeeeeeeee yaaaaaaaaaa!!!!!
m&F

No comments:

Post a Comment