~haPPy BeSdaY 2 FahMIe*~ pArt 2

| |

11.12 am
03022010
rabu..(yahoo..sok g cameron..hehe)

hehe..morning kawan2...
sure ade yg jeles tu..haha..
apa?? nak kem strawbery..hehe
kem gn air liur x de maknenye la syg oiii..haha

ok..entry ni just aku nak upload gmbar2 ktorg (aku, abg shah, ira, hairi, mie, syahir, makcik,
dzul dan wan ) selebrate besday fahmie semalam...
mmg ktorg kenakan die habis2an semalam
padan muka dia
yela...wat2 mka sedeih x de sape wish..
sekali dia x taw ktorg da plan besar utk dia..
apa dia?? telur 10 bijik gn 1 tepung..(habis kena kat dia)..hehe
mmg best gla mlm tdi..hehe
wat adik: padan muka kamu sngt2.. nakal sngt..hehe
tp ade gak video yg die kenakan aku tp x tau la leh upload kat sni ke x
kes nye..masa aku syok tngk die kena baling tepung...
die kumpul tepung tu baling kat aku yg ngah rakam..
habis kotor aku dan si merah..
huhu
soooo noty

papepon...aku ucapkan thanks sngt (wakil adik: nak hrap die ucap trima kasih, x de pon)
kpda semua yg menjayakan acara semalam..
huhu
best sngt2...
sayonara...

m&f




detik2 cemas dimana tepung dan telur bergabung..haha dan last skali aku pon kna gak sbb rakam video ni..hukhuk



ni kali kedua birthday boy kena tp kali ni krim kek plak..haha..



dan kali ketiga kena..haha..air pili bomba lak..apa la nasib ko ye fahmie..huhu



giliran orang len kali ni lak kena..kali ni che'on @ wan kena...huhu


wah..sengih smpai ke telinga bla taw org wat besday party utk dia..huhu sabar2..jap g kna la..huhu



bersama kek hari lahir yg ke 22.. (join venture gn mie skali sbb x sempat selebrate hari tu..)



kek besday fahmie dan mie...very sedapppp!!



haha... inilah masanya dah tiba..make up artist dah smpai..hehe.. touch up jgn x touch up..huhu


x ckup lagi..haha..tambah2 kat mana yg patut..



dan inilah hasilnya..sungguh kreatif dan inovatif..cayalah dik..still encem...huhu




mka selepas make up dicuci... sama x gn gmbar kat blkag tu..huhu




giliran dzul kena...tempek sket bedak kat pipi...hehe



mka sume ceria sebelum....



mka selepas...hehe... very nice...kita close up sket...




perhatikan kepala itu..huhu kna syampu 5 hari pon x hilang bau..hehe




rambut didandan bersama buah ceri..dan mggunakan krim kek... haha



tangkap sket gmbar gn birthday boy... walaupon dah jengket, aku still x leh sama tinggi..huhu



hehe... rock + peace...



gmbar aku pon kna gak tepung..hbis kena balik mandi..huhu





sape pnya besday ni.?? hehe...




kedua2 gmbar waktu gotong royong bersihkan kembali traffic zone..huhu

pandai sepahkan, pandaila bersihkan..hehe





last pic 4 dat nite...

No comments:

Post a Comment