~haPPy BeSdaY 2 FahMIe*~

| |
10.24 am
02022010
selasa

selamat hari jadi buat adik...
dah beso pon kamu... (22 tahun)
huhu jgn noty2 lagi ye...
moga diri adik sentiasa dirahmati tuhan dan dimurahkan rezeki hendaknya...

bla ingat2 baik time kitorg kenal...cam agak lucu la juga...
kenal pon sbb abg shah kan??
mula2 jmpa ingat yg adik ni dah umo 25..hak2..jgn mareh aeh
sapa suh tunjuk mka matang sgt2...
bla2 kenal, bru tau yg peragai adik rupanya cam hantu..haha
(hantu= ska usik!!!)
yela..ade sje nak kenakan aku..
mentg2 la yg bdn aku ni kecik + pendek = ktuk diri la plak..hehe
ska2 dia je permainkan aku cam kanak2 ribena...
ade ka patut??? x patut2...
tmbah2 bla kembar dia (ezaimie) ade, lagi la sakan depa usik aku...
so abg aku gelarkan diorg (setan kembar)..hehe
 dah peragai cam hantu..sape suruh...

tp!!! sehantu2 depa pon, depa la yg wat aku ketawa dan happy..
so, tu yg seronok lepak gn diorg...
adik2 aku ni mmg baik la dan hardworking...
walaupon bkn adik sendiri tp dah rasa cam family la..hehe
waktu aku tulis entry ni pon aku tngh msg2 gn adik..
bkn ape... aku ngah bodek nak guna hp die..
hehe..nak wat ape?? mau tnya lagi
nak pinjam hp die tepon skandel..haha..org dapat free col
kna la manfaatkan..hak2...
x de la..gurau je..
tentu die pon kalut nak tepon awekssss2 die...'haha
tul kan adik?? x ngaku plak..
huhu... 
sebenarnya aku ingat ja besday die hari ni..dari kemarin dlu aku ingat cma smlm kredit x dak nak wish...dan lucunya adik aku ni..dia siap antar msg mlm td...
ni ayat dia yg wat aku tergelak bla baca
"x nak wish apa2 ker.....??"
haha..sure die ingat yg aku ni lupa besday die...
hehe....ape la adik..kak x lupa la...

buat fahmie:
adik...semoga adik menjadi anak yg baik,
abg yang bertanggungjawab,
sahabat yg ikhlas dan....,
menjadi manusia yg beriman dan soleh....

jgn pernah lupa org2 disekeliling...
kami sentiasa menyokong adik...
wish u a very sweet besday...
~('',) *('',)~

m&f


 
ni la penyebab ktorg dua leh kenal.. ARTIST COLONY



  

keduanya gmbar (setan kembar)..hehe...



gmbar2 yg aku cilok kat fb dia sbb aku xda gmbar die sorg...



hehe..ni je yg aku ade pic die sorg..time koyar spek mata...

No comments:

Post a Comment